Designér Jan Čapek je přesně ten typ, o němž řekneme, že má „drive“ a že na co sáhne, to se mu povede. Proto je už mezi designéry pojmem.
Co nás vlastně předurčuje k úspěchu? Nadání, které jsme získali do vínku, možná po někom z předků, píle, pracovitost, nápady a vize do budoucna? Zřejmě od všeho trochu, nebo i víc. Designéru Janu Čapkovi rozhodně nic z toho nechybí.
Galerie
Obsah článku
- 5. května 2008 jste se stal členem Rady nově zvolené celostátní organizace profesionálních designérů. V čem spatřujete význam existence podobné instituce?
- A co konkrétně designérům v Česku chybí?
- Přes nesporné mládí jste ve světě designu pojmem. Přitom jste se původně tímto oborem vlastně zabývat nechtěl. Proč jste zběhl od šperků a keramiky k designu?
- Využíváte při práci původní studijní zaměření?
- V roce 2007 byl v rámci Czech Grand Designu oceněn váš návrh PET láhve pro firmu Mattoni. Jak jste se k té zakázce vlastně dostal?
- Zastavme se na chvíli u vámi navrhované změny dna Mattoni 1,5 l. Vedení firmy ani technikům se do toho příliš nechtělo, pokud vím. V čem byl problém?
- Proč vznikla pračka po muže Washman? Něco vám jako muži na pračkách vadilo?
- Vytvořil jste také houpacího bullteriéra. Máte k té rase nějaký vztah?

