Reklamovat nová okna jste samozřejmě mohli i dříve, ale pokud k nějaké stížnosti došlo, týkala se hlavně výrobku samotného. Reklamovat montáž bylo problematické, protože se často jednalo o závady skrytého charakteru, které se projevily až za několik měsíců a dokonce i let.
Tím, že k problémům došlo s dlouhým časovým odstupem, znamenala jakákoliv stížnost na toto „téma“ spíše handrkování se s dodavatelem. Kdo za to může? Kdo udělal chybu? Kupující reklamuje, dodavatel se zuby nehty brání notoricky známými argumenty: nevhodné používání prostor, nedostatek větrání, špatné vytápění. Ať si zákazník vybere, kde udělal chybu, ale za námi to nejde. A zákazník neví. A při každém větším dešti zatéká dál a v zimě se začnou objevovat plísně. Reklamace nevyřešena, firma přestala pro jistotu komunikovat. Čas vše spraví.
