Koncipována byla spíše jako místo pro setkávání s potenciálními zákazníky, zájemci o výrobky firmy CIUR i s obchodními partnery. „Na veletrhu FOR ARCH vystavujeme prakticky od jeho začátků, a dosud jsme kladli hlavní důraz na prezentaci produktů,“ vysvětluje mi Michal Řehulka. „Pro letošní rok jsme však zvolili zcela nový koncept, u kterého produkty ustoupily trochu do pozadí, a hlavním cílem bylo vytvořit příjemný prostor pro všechny, kteří za námi přijdou.“
Vše pro izolace
Smyslem expozice nebylo ukázat pár izolovaných „vzorků“ z portfolia firmy CIUR. Vše, co bylo k vidění, byly jednotlivé díly skládanky konceptu jménem COMPRI®, jehož „tváří“ je postavička sysla Felixe. „Značka COMPRI® představuje ucelený systém materiálů pro řešení všech možných situací, které se týkají izolací staveb. Naší snahou je, neprodávat zákazníkům pouze dílčí segmenty, ale komplexní systémové řešení, včetně odborného servisu a poradenství“, vysvětluje Michal Řehulka. „Na českém trhu se ale zatím při výběru materiálů pro stavbu řeší hlavně to, kde nakoupit nejlevněji.“
